Sånt som värmer lite extra

När jag och Gabriel hade duschat och jag nästan hade torkat klart honom och fått på han pyjamas och allt sånt, så (som vanligt brukar han vilja kramas och gosa när han har duschat för han fryser då) klämde han ihop mina kinder och gav mig en megapuss, kramade om mig och sa "jag tycker om dig mamma" hihi vad söt han är min lilla pojke, sånna där spontana grejer kan han göra ibland och det värmer så härligt i mammahjärtat :)

Alltid så glad när jag hämtar honom på dagis oxå. Han kan verkligen få en och smälta när han kommer springande med sitt supersmile på läpparna och ropar MAAAMMA :D

Idag blev det faktiskt pizza. Gabriel åt typ 3 stora tuggor sen tyckte han att det var roligare att mosa en citronskiva i glaset med cola. :p men inte så konstigt, han fick kasslergratäng med ris när vi kom hem från dagis och Ica :)

Snart sovdags!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0