Måndageftermiddag

Här sitter jag nu med en Celwin i knät och kikar lite. När Celwin plötsligt börjar peka och säga rätt klart "vad är det?" och "KOLLA!" och pekar på skärmen.. hela tiden.. haha, han är så duktig lillkillen!
Var och hämtade småttingarna på dagis en stund sen. Ibland blir jag så sur.. ingen koll alls på dom som är kar vid 16 tiden. Ingen vet ngt. Värdelöst!! Hur ska man få veta saker som är bra viktiga ibland?
 
Blåser skaligt ute idag.. Annars hade det nog varit väldigt skönt.
 
I helgen var vi bl a till morfar och grillade :-) hade lite fredagsmys nu när
mormor är i Polen. Vi var även till Jonas päron där det blev smörgåstårta som
Jonas bakat och vin, firade 35års bröllopsdag. Trevligt :-)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0