det där med vänskap och skit

Det är omöjligt att kunna lita på någon överhuvudtaget har jag märkt. Helt fucking lönlöst. Och vänner man trott man kunde ha stöd från som drygar sig. Tack hörni. Men då vet jag ju ialla fall vilka man ska sortera bort snabbt. Fyfan alltså, så trött på allt..

Söndag. Helt ok väder ialla fall.. tror vi ska ut till lekparken när Gabriel vaknar! Blir den vid dagis, den är ju staket runt, då kan inte vår lille herr Celwin rymma. Han är ju ÖVERALLT där han INTE ska vara, speciellt snabb bort från lekparken mot vägen.. jämt! Han tycker tydligare det är roligare. :-)


I miss it.. really miss it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0