.. Terra Nova <3

Bloggtorka, usch jag orkar inte ens bry mig. Har starka funderingar på att ta bort bloggen.. men det kommer jag förmodligen ångra ^^ så jag låter bli och har hellre lite bloggtorka mina små perioder.

Händer ju inte så värst mkt utom det vanliga. Jag färgade Jonas hår igår, hahahahaha, det blev inte som han hade tänkt sig, meeen, det är ju dumt att lyssna på någon som har mer erfarenhet av hårfärgning ;b vi ska försöka ordna till det idag. Om det går.. Tur att han är kille och har keps jämt utanför hemmet?! Hihi

Försöker ta det chill nu innan mitt nattschema börjar, har jobbat några fåtal ggr, men försöker ta mer tid hemma och med ungarna. Jonas började jobba ("jobba" ;D) igår, måste jag erkänna att det kändes jäkligt underligt att sitta hemma med Celwin när han var iväg 7-16.. haha! Är ju rätt van att vara den som är iväg och jobbar.

Celwin ska börja på Björkis efter sommaren, känns riktigt fint. Äntligen.
Gabriel kommer hem till oss idag igen! Ska hämta honom lite senare än tänkt för dom ska på utflykt med dagis idag, åka buss och grejjer, det blir roligt för dom. Full fart sen igen då.. mer än vanligt ;)

Får se hur vädret ser ut sen ikväll.. vill gärna inte behöva stanna som igår när jag var ute och gick då det kom världens skyfall och lite hagel på det.. AJJJJ AJ om man hade varit ute i det. Jätte härligt. Visst.. cpväder vi har i juni månad. Don't like. Och helt klyven hur vi ska göra på midsommar också.. åååääääääähhjj!!??

Typ så.

Terra Nova, se den serien. Helt ok! :)

Filmtips; 21 jumpstreet, Project X - Hemmafesten bl a :) sevärda som fan, kung rakt genom


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0