andra inskolningsdagen

.. har gått jättebra idag med! :) men jag e fortfarande lite nervös inför det här när vi ska lämna honom där på fredagmorgon.. Vi ska vara med en heldag imorrn igen, och torsdag halvdag är det tänkt.. OM Celwin tillåter det. Han somnade efter lunch idag, då gick Jonas och jag till hans päron, dom bor ju inte så långt ifrån det dagiset, sen nån timma senare hade Celwin vaknat när vi var utanför och var väldigt ledsen över att vi inte var där då. ^^ så.. vi får väl se hur det går.. Förmodligen gråt och tårar några minuter, sen blir det nog jättebra... Hoppas vi ;)

Hämtade Gabriel idag. Så nu är det som det ska igen en vecka fram :D full fart! Jobba några timmar imorrn eftermiddag ska jag oxå.

Jupp, så är det ialla fall. En cigg nu.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0