dagis = rena rama sömnpillret om kvällen

Tredje inskolningsdagen har gått bara bra :) jag fick även sticka ifrån vid 13 och jobba ett par timma. Hämta Gabriel från dagis sen, hem och då inse hur trött Gabriel egetligen var. Klistrad i soffan och helt orkeslös. Inge konstigt kanske när han som idag, vägrar sova middag, och på dagis är det ju full fart så är inte förvånad att kvällen blev en soffkväll för honom. Men han somnade fint efter 19 där nånstans. Precis som Celwin. Trötta blir dom ju efter dagis alltså.. ;) rena rama sömpillret på kvällen.

Imorgon hoppas vi även på att få träffa lilla Lukas, Celwins första nyfödda kusin :D:D

Jag ska oxå slänga mig i bingen nu här strax, först en cigg!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0