EN FIN TISDAG


Ja.. det blev även en fett nice tisdagskväll
.. OCH denna vårdag vi haft idag! Den ar varit riktigt härligt.. :)

Celwin slockna direkt efter att jag dragit på han pyjamas och la ner honomo i hans lilla säng, så slockande han efter 2 min kanske.. han halvsov ju redan på skötbordet.. Badet innan gjorde susen! Men kan ju även har mkt med att göra att han bara sov på fm på dagis, sen mest varit grining och knappt ätit ngt idag. Konstigt, han som alltid äter så bra! Ja ja, alla har väl vissa dagar då man inte är så värsta hungrig (:
Han har ju fått för sig så mkt nytt nu, lär sig nya saker hela tiden, utvecklas mkt för var dag som passerar! Våran lillkille börjar bli en stor lillkille! ;)

BigBrother nu, sen blire sängen! Har ju även hunnit med att dra upp till Marie som hjälpte mig med håret! Sorry Ida. såg att du ringde men min mob e helt fucked. Celwin har varit flitig med att suga på den och kastat den i golvet så vissa knappar funkar inte.. YAY! skitungen! Så därför jag inte svarade :/ men eftersom jag vet att du slaviskt förljer min blogg, hihi, så ordnade Marie mitt hår redan idag. Men jag måste få träffa dig snart! Behöver some talk time ;b <3

Bild på håret kmr nog imorrn.. :)

PUSS! och snart godnatt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0