helgen

Mycket denna helg blev det :) bl a fiesta fiiieestaa i lördags, hade riktigt kul!
Blev en sån där rolig pinsam fylla, jag varnade alla, haha! Men det var skoj, inge farligt bakis i söndags heller. Det var chill. Bever har ju varit här mer eller mindre hela helgen oxå.. Gabriel var till mormor, ja jo.. det var en härj-helg.. lördags ialla fall ;)
TACK alla som var med och förgyllde kvällen!
Jonas och Angelica som värdar och väldigt generösa med spriten.. shottar.. ja.. fint :) tack! hihi. Jag somnade ju till där vid 12 tiden på natten eller vad klockan nu ens var, jag minns inte, vaknar halv 5 på morgon och panikar iväg mig hemmåt, hahahahaha, så jävla bra! Men vilken tur att varken Jonas eller Bever här hemma hade räknat med ngt annat ;) lol

Idag är det tisdag, har lämnat av Gabriel på dagis, död som en sten känner jag mig, andra natten nu som jag inte sover knappt ett DUGG på natten. Så drygt så drygt, tur att man kan vakna till under dagen.. litegranna.. men det är ett helvete när man måste upp. Ja ja, efter avlämning stack jag bort till solkungen och solade :) underbart som alltid. Sen hem, dusch, diska och betala räkningar, jippi. Nu är Jonas iväg och hämtar Celwin på dagis och jag kikar på GCB :) riktigt bra den serien, höhö

Vi får väl se vad som står på listan idag, inge viktigt ialla fall, skulle behöva till ica och returnera ett paket och handla lite.. hoppas min Iphone kommer i veckan!!!

PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0