ikea en snabb runda, ut och in!


Jonas valde rullgardiner till ena fönstret i stora rummet. Behöver flytta
persinernna i andra fönstret till köksfönstret, för där finns inga alls.

Skitsnygga var dom ju ändå!


Lite färgglad väggdekoration i köket, är ju så ljust där, försöker sakta men
säkert göra det lite snyggt med lite färg här och där!
Vinglasen fick jag av mamma :)
TACK, jag älskar dom, hihi.44

Jag tog mig lite väl mkt sovmorgon imorse, så död. Som en sten! Vaknade väl runt 12 ller ngt. Jag har blivit så förbannat morgontrött IGEN. Men gud, vilken tur att jag har min Jonas. Han tar Celwin på mornarna. Har ju inte sovit en blund de senaste 2 nätterna, så kanske behövdes, trots att jag var super idiotiskt trött hela dagen. Inge pepp alls där att följa med till IKEA. Men var mer eller mindre tvungen för att piggna till Insåg när vi var tillbaka hem att kl redan var 17.27. Helevte vad tiden sprang ifrån mig idag. :b undra varför.

Och tack Marie för hjälpen med håret igår. Jag vet att Ida skulle ha gjort det, men blir så ivirig och otålig så orkade inte vänta! ;) men kommer behöva göra än ytterligare blinderings, mer eller mindre i hela hjässan.. :) nu har jag ju så mkt blonda slingor, så det ska nog gå fint, även om jag bör görat hos min frisör, men det kostar! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0