ikväll äre jag och buddha som myser

Gabriels första gruppfoto med hans lilla avd på Björkis :)

Köpte äntligen en ram till kortet, så nu står den fint bland dom andra korten på hans lilla hylla på hans rum.

 

Vi kom hem lagom trötta från Bever idag. Suck. Vi är aldrig utvilade när vi kmr hem därifrån, även om det e själva tanken att vi ska vila, sova ut och allt sånt när man nästan aldrig är barnledig. ^^ Men blir alltid sent och när jag vaknar upp på morgon får jag jämt så bråttom upp. Kunde inte ligga kvar imorse när jag slog upp ögonen vid kl 10. Suck! Var ju tvungen att sätta på kaffe sen kom jag inte till ro.. Men vi beställde hem mat för vi blev lite hungriga, haha, latast. Har nytorget nedanför Bever men beställde hemkörning från Nalles. Men det är bra för man kan ju skapa sin egen pizza :D jag tog bara dock en slize sen var jag proppmätt.. nödvändigt där!

 

Nu är jag iaf den enda vakna i hemmet. Har gått runt och plockat lite, tänt lite ljus, kollat några avsnitt av Modern family, its awesome, glad serie :D men nu gav jag upp det och satte igång bb-kanalen mest för att ha ngt som går på i bakrunden. Blir ju så tyst annars.. ^^

 

 

Ikväll äre jag och laughning buddha som myser :D

 

Vi får se vad söndagen bjuder på. Jag hoppas på en solig söndag. Jag hoppas även på att träffa Ida :) jag var ju över till Axel där Ida var imorse :) han bor ju dörr vid dörr med Bever så det var inte så långt för att gå över och säga hej :D

Jag vill gärna iväg och sola, men tror jag måste vänta nån dag eller två för när jag var och sola nu sist så blev det lite för RÖTT (blir aldrig röd när jag solar solarium så därför jag blev lite nojjig och tycker jag borde vänta ;p) vid troskanten, inte så skönt när man duschar :b



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0