jobb

Nu har jag fått lite jobb inbokat! Men är så vriden gällande sommaren. Lite skraj. Vi får se. Kanske till och med blir Kumla.. Ja, som sagt vi får se! ska ialla fall bli skönt att jobba igen imorgon och fredag! Det enda negativa om man kan säga så, är väl att det blir så långa dagar för Gabriel på dagis. Men hans hosta är nästan hela borta så det är ingen fara. Han har så mkt lek och bus att ta igen ;)

Funderar på att sova snart.. Jag vet inte.. Än.. Ungarna sover, jag ligger i soffan och glor på bb. Farligt med bb-kanalen må jag lova.. ^^ men rätt okej tidsfördriv, men hjärntvättad blir man ju. Förra säsongen började jag drömma att jag var istängd därinne jag med, gaaaaaaaaaaah! :b skyll mig själv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0