kul kul

Idag har Lucas presenter kommit, den sista hämtar jag ut imorgon :)
Så får hoppas vi alla blir friska och krya så man kan knata bort och mysa lite med den fina killen :D


Den här kvällen blev f u c k e d. Jonas har gått och lagt sig, kan inte klandra hohom. Men hade vare bättre om han hade varit uppe med mig.. Aja. Bortsett från det.. Rätt ok :) saknar min Gabriel, hade behövt ha honom här hemma nu. Trodde aldrig att det bara skulle kännas vörre och värre för varje gång han ska iväg till sin pappa igen. I dont like. Blir så tomt. Imorgon planerar jag att ligga kvar i sängen heeeela förmiddagen. Men förmodar att det inte blir så :b

bb nu! Tjo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0