lördag


Vilken seg lördag. Har verkligen inte känts som lördag, mer söndag.. Igår var jag upp till Ida, det slutade med att vi hamnade hos Axel. Men jag fick skjuts hem efter ngn timma, hade ingen större lust med ännu en fylla efter förra helgens bravader! ;)
Idag träffade jag Ida igen, Axel kom med pizza, men jag kunde (precis som resten av dagen mer eller mindre) inte äta knappt, tänderna ilar! USCH! Skitjobbigt. Så jag har fått äta soppa.. Det gick ner lite kvällsmat nu men fan, ilar fortfarande! Har ialla fall solat idag. Dagens höjdpunkt.. Eller nä, det var det väl kanske inte ;) kl är 22 nu, vi får se vad som återstår av denna lördagskväll.. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0