more blond

Emil kom nu såhär på kvällsstvisten så drog på en skräckis :) Woman in black. Lite lätt ruskig, hihi.

Har varit till Ida min Ida idag oxå, tack raring för hjälpen med håret. Görat en gång till i slutet av månaden. Blonda slingor i hela hjässan, hihi, längesen jag var blond! Nu såhär till sommaren. Fint fint :)
Lycka till ikväll gumsan, honppas ni får det trevligt. Jag är ju superglad för din skull!!


Bilder..





Jag vet jag är å jävla snygg. ;) häh! Men det är tack vare Ida! Jag ska hjälpa dig med håret så du blir lika snygg som jag ;))) vi är som bäst ihop när vi är båda blonda *aSg* ;)

Nej men allvarligt, tack alla för alla komplimanger :)

Nu återgår jag till filmen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0