..update



Äntligen träffat min Ida idag. Saknat dig hjärtat, kändes skönt att vi kunde
ses såhär efter ett tag och ändå kunna prata med varandra som om det vore igår.
Det uppskattar jag.


Har även solat, så jäkla underbaaaaart är det, och färgat håret. :) Kollar på Naken (film alltså ;p) tills BB börjar :D blir en mysig kväll här hemma med min kärlek. Imorgon blir vi barnlediga till kvällen, då ska vi hem till Bever och busa ^^ det händer ju så sällan att vi blir helt barnfria så det där med att slippa allt ansvar för en kväll, natt och lite av lördagen, kommer vara väldigt uppskattat. Sovmorgon! :D


Har varit en så härlig dag. Vi var ju till Bever oxå och spenderade några timmar. När vi kom hem gjorde mitt lyxkaffe. VÅR!

 

och så GRATTIS till Tobbe och Carro som blivit föräldrar idag till en liten pojk. Celwin har fått en liten kusin, hihi. Gud vad rooligt. Äntligen kikade han fram till världen.

Älskar dig Jonas!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0