måndag

Det har vare en väldigt bra måndag trots att stora lilleman är sjuk. Febern har inte släppt, den hängde kvar under hela dagen, men han har varit väldigt pigg och duktig ändå. Mammas lilla hjärta, får sällan vara frisk längre stunder.
Dagis.. smittohärd.. Men det är som det är med det. Hoppas han blir friskaste levande varelsen på jorden när han blir äldre istället :b


Har städat hela fm. Då jag parkerade Gabriel framför youtube. Där satt han glatt ;) jag fick allt gjort medans Jonas lämnade Celwin på dagis och handlade. Har hunnit med att sola och känna på det vackra vårvädret oxå. <3 underbart.

Ny parfym oxå.. hihi

Lite bilder från dagen. Gabriel som har fotograferat det mesta, hihi



Jonas fick en jumpsuit av mig idag :D



Massagekudde bakom ryggen ;D


Nya tofflor.. Netto 42kr!


Jävla sötunge där!! :D Gabriel lyckas oftare än mig att fånga sånna bilder







Mammas sjukling



Big Brother om en stund! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0