vår torsdag idag

Oj, godkväll var det här då..
Ni kan ju tro att dagen har gått undan. Mycket hela dagen! Och därbland hann vi även med ett inhopp hos Carro och Tobbe och underbara söta lille Lucas! GUD så fin han är. Helt kär på nytt blev jag. I honom :) så himla mysigt! Men vi ska dit i helgen igen en lite längre stund. Då ska jag ta kort på Celwins en vecka gamla kusselin. Gabriel som älskar bebisar ska bli spännande och se reaktion. Celwin tror jag väl inte förstår så mkt vad det är än ;)

Inskolningen har fortsatt bra. Imorgon droppar vi bara av honom där, förhoppningsvis går det bra. Gabriel har inget dagis imorgon så det blir en dag fram till kl 15, utan Celwin. Kommer vara lite konstigt, men men, det är ju så lixom.

Emil har varit här på middag när vi väl hade kommit hem, satt igång tvätten och lagat maten. Husmanskost är det finaste. Fan vad gött det är. :)

.. Inte minst så fick jag ju en bh av min kärlek :) en Calvin Klein! Skitsnygg. Tack hjärtat. Hur mkt jag nu än gillar den, tror jag inte det toppar hur mkt Jonas gillar den. Vi har haft en fin kväll tillsammans. <3



Gabriel och Emil bygger tågbana :)









Lite egoboost yeah

Nu ska jag titta lite på Final special grejjs av Teen mom 2 :D höhö, bra jäkla kreativt såhär kl 00.38. Great


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0