efter 4 nätter..

Fan vad jag har sovit idag! När jag slog upp ögonen var kl första gången 13.30.. trodde den säkert var runt 17, att jag sovit på tok för länge.. Jag kom inte upp förrän ca 14, ändå lite för länge.. Hur det nu kmr gå ikväll, blir nog en sen kväll för min del. Pallrar nog mig upp till Jenny isf! :)
Har haft så skumma drömmar, inge konstigt där, men jag blir alltid lika paff när man kommer på allt underligt man drömmer om varje gång, förstår inte vart allt kommer ifrån? Snacka om vrickat undermedvetet. Fick även lite halvt panik för jag fick för mig att jag skulle jobba inatt igen, var lagom snurrig när jag försökte vakna till.. Är väl sånt som händer när man jobbat 4 nätter.. ^^ Men nu är jag ju pigg.. Lagat mat å grejat, ska tvätta nån maskin ikväll oxå så det inte blir så jädrans mycket imorrn..

Ny stereo till tvn har vi oxå.. ny leksak till Jonas med andra ord... ;b

Och så var det ju Gabriels tur att åka på vattenkoppor, var lite synd att det var pappa vecka för honom, annars hade kanske Celwin oxå kunnat få det överstökat.. Och jag med för den delen, men då skulle väl jag bli så dålig att jag inte skulle kunna gå på benen i en månad eller så.

Tje!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0