En trött söndag

Hurmpfffff.. Sov 3 timmar, knappt, upp å bara fixa sig klar och fixa ungar klara plus att Celwin låg och sov på det oxå, kände sig lagom stressad. Men vi kom iväg i tid och kom till och med innan dopet börjat :).. Men när det var dags att börja dra sig hem, ja då kände jag hur sömnen började jaga mig, snabbt oxå.
Sov väl 2 timmar när vi kommit hem.. Gud. Mitt humör och huvud var urtömt och inte direkt på ngn toppnivå. Suck orka usch blä... Mer eller mindre.
... Sen finns det ju mycket som inte gör en mer glad eller mindre irriterad. HÄRLIG söndag!!!

Nu är jag iaf bänkad framför tv och bigbrother. Själv. Är jag förvånad? Nä.

Tje

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0