härliga dagar...

.. I alla fall än så länge, har varit en underbar start på sommaren!! Helt underbaaaaaaaaar. Massa sol och värme, har suttit och firat in det på våran baksida, små turer och promenader och grillning grillning :) Haft det trevligt med grannar innåt kvällarna härute, inget att klaga på alls.. typ ;) alla kan ju inte vara med å medföra trevligheter, tydligen.

Idag gör jag klart tvätten jag påbärjade igårkväll, skönt att slippa så mkt idag, då gjorde jag hellre det mesta igårkväll. Senare ska jag träffa Petra och hennes lilla Ebba :)

Längtar till helgen nuuu, mer än jag gjorde förut ;D



PUSS och god sol ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0