Ja inte ska det va lätt inte!

Sånna här lugna nätter på jobbet vet jag inte vad jag ska tycka om egentligen?? Jag blir alldeles för ensam med alla tankar som slutar (oftast speciellt inatt...) med att jag blir irriterad och inte lite så heller, men såhär mitt i natten och speciellt här på mitt arbete, kan det bli lite bekymmer med att göra något åt det. Ja inte ska det vara lätt inte... Tydligen.

Imorgon ska vi på dop, med andra ord ca 3 Tim sömn där på fm... Jag tror ju chansen finns att jag blir kvar i sängen, fast jag vill så gärna gå på Lukas dop! Gabriel gillar att vara i kyrkan oxå :).. Hur man nu ska tolka det, hehe
Hoppas bara Celwin är snäll och söt för med bara 3 Tim sömn efter andra nattpasset kan man ju vara lite halvseg :b
Tror man får ta till ett par till timmar när vi kmr hem igen. Det löser sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0