rykten dessa härliga rykten

Man slutar aldrig förvånas! Det är så lustigt hur människor ens vågar yttra sin fula käftar om sånt här när dom inte vet ett jävla dugg. I ett samhälle som hallsberg ska man vara jäkligt noga med vad man säger till vem, det kan fanimig påverka ngn helt annan den utsträckningen man aldrig kan ana. Sjukt är det men så sant så sant.


nu har jag iaf satt igång en tvättmaskin.. Jonas har slängt ihop chokladbollar, hihi fint.. jag som nu kommit till mitt sunda förnuft att gå ner några kilon.. som jag har dragit på mig sista tiden :/ jag kan ju bara jag lägger manken till, och sommar är det snart så! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0