snart människa igen

.. Nästan som att man börjar återgå till att vara människa igen! Såhär sliten har jag aldrig varit. Skog och tältning är tydligen inte min grej. Sjuk blev jag oxå! ^^
MEN.. fan vilken rolig helg vi har haft, TACK alla! Oförglömligt. Allt. Underbart! En sån stämning alltå. Måste nog lära mig dock att gilla skogen och allt därtill lite mer.. och ha mer passande kläder och skor.. och STRUMPOR. xD ääh vadfan!

Har ju inte varit direkt en lyckad hemkomst med tanke på att jag blev riktigt risig. Man ville hem och slappna av i soffan och ta världens längsta dusch typ. Ah, det gjorde jag men jag mådde som en påse skit oxå. Riktigt rolig förkylning åkte jag på. Men mår lite bättre nu. Har varit iväg till mor och far i två dagar oxå, rätt skönt, men har varit på tok för rastlös men ändå på tooook för trött hela tiden för att bry mig :) vi kom hem igårkväll och idag har Celwin fått åka till dagis medans Gabriel blev kvar i Mörtis en natt till och kommer hem snart här! Vi har städat, tvättat och grejjat. Andra gången denna vecka vi tvättar. Känns som att tvätten aldrig tar slut här hemma.

:) <3

 

Kyss :-****



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0