En onsdag som denna

.. Har vi varit och hämtat tårtan, Gud så fin! Hon är duktig hon Johanna!!
Har julpyntat lite, strykit gardiner och bytt i ett par fönster, vuxenpoäng CHECK (;
Har grejjat och fixat med håret oxå, fick äntligen mina förlängningar. Pttjjaa är väl skapligt nöjd! Men måste nog öva mig lite på att dra på dom, inte det lättaste att knipsa på dom bak på hjässan och få det att se naturligt ut. Tur hade jag att det blev rätt nyans av det blonda. :-)

 



Imorgon är det torsdag, kalas hurra hurra hurra för en viss liten 4 åring! Och sen är det fredag och sen LÖRDAG och då drar vi till Stinsen :-) fiesta! Hoppas på en bättre utekväll än fredags :/

Peace

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0