just cant stop

 
 
Mmm, jag vet nog. Jag blir så jäkla irriterad och ledsen. Fattar inte hur jag lyckas drabbas JÄMT av sånt här. SUG!! Fan.
Ja ja, egentligen bör jag inte lägga mkt vikt på det, vi får väl se lixom. Jag fick asbra nyheter idag ialla fall! Gjorde mig lite gladare och fick mig att se framimot juletiderna nu lite mer. FAST jag tänkt säga att jag kan jobba hela jul & nyår. Sådetså! :)
 
Varit ute å vandrat endel i det trista (förmodligen årets GRÅASTE!!) gråa vädret men hem kom vi till slut då morfar kom och kidnappade Gabriel som även skulle bli bortskämd med pizza ikväll, gmörr!! :) Celwin och jag stannade hemma och grejjade.. åt fiskpinnar ;O lol. Och han somnade här en stund sen.
 
Blir bara tv och lite chill ikväll. Ingen Jonas här inte, suck!! ^^ du ska veta att jag inte bryr mig ett dugg om att du inte är här, jag struuuuntar i dig!! PRUTT PÅ DIG!!!.................................. Hmm. Ja ja det är tur att du är så söt och snäll när vi väl ses?! Annars jäklarmig.. mmmmmmmm.... justdä!! ;)
 

Iphoneupdate grejjs nuråå.. tur att det iinte krånglar eller så. Mmmmmhhh.. TUR att jag på tok för kär i telefonjäveln så jag inte kastar den åt bajshållet!!
 
Peace be with u guyz <3
 
too bad im to blind for it i cant stop just cant stop
iLOVEuIT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0