och så kommer kidsen

Dålig på att blogga nuförtiden. Känns bara onödigt :) vill ju gärna att lilla Jonas ska göra om min header lite igen så kanske man blir lite mer pepp på att blogga. Måste fasiken lära mig att göra sånt själv..
 
Tisdag idag och kidsen kmr hem till mama :) great great! Ska hoppa upp till Emmy innan jag hämtar dom på dagis.
 
Börjar sova som en människa igen.. typ.. börjar iaf bli bättre med det, men igår gick jag och la mig kl 19 redan! Vaknade strax efter 02 och kunde ju dock inte somna om förrän vid 5. HÄRLIGT DET! och speciellt att magen höll på att bråka med mig. Inte helt okej!
 
Så börjar man peppa lite redan nu inför 23 november då vi förhoppningsvis ska ut till NIVÅ där Dennis ska spela! Hurra! :) Meen nu på lördag ska man vara barnvakt åt Jennys ungar, får se hur kaotiskt det kan bli, utmana ödet lite ;) haha! Närå, dom är som små änglar... typ... hahaha
 
 
Peace be with u <3
 
 


Kommentarer
sami

you are so beautiful..god bless u..add me plz

2012-11-30 @ 14:39:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0