tackar mina stötdämpare

Händer mkt fint med våran blogg ser jag.. Synd att jag inte är så aktiv.
 
Livet rullar ju på.. åt alla håll och kanter och dessa jäkla kanter alltså, fan vad ont de kan göra. Tur att jag har mina stötdämpare som tar imot lite. Guld värda.
 

denna vecka
 
- 4 års kalas på torsdag för min stora grabb! Så tårtan hämtar vi imorgon, epic tårta säger jag.
- julpynta imorgon. JAPP! :) här ska det pyntas tamefan alltså. Passar på när kidsen är på dagis så ska det bli lite julmys här. Men granen sparar jag nog ialla fall som vanligt ^^ så roligt ska vi inte ha det.
 
Och vet ni vad, jag är redan klar med mina julklappsinköp, en stor lättnad har sköljts av mig. Det är inte ens december månad än och det är första gången det händer mig, så skönt att ha det klart. Jag är supernöjd, tror alla andra oxå blir det. :)
 
Och en god middag väntar oss snart med. Inte ens vädret stör mig, jag är ju inomhus med alla grabbarna och myser. Gött! Jag glömde glöggen, det var ju lite synd..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0