5 oktober

5 oktober, fredag.. vilken dag det här är. Både hallsbergsmarken, någons födelsedag, skulle ha vart vår 3 års dag men det verkar bara jag vetainte för att det spelar ngn större roll för vi firade ändå aldrig nåra årsdagar och så är det mormors begravning idag och här sitter jag så jävla asförbannad eftersom jag sitter här och inte kan vara där för det heller. Jävla skit helvete fan. Den här dagen får gärna ta slut så fort som möjligt. Så inte råga på allt ska jag även upp till AF kl 11, bokad tid oxå såklart med båda ungarna. Känns underbart. Morr
 
Kaos redan nu och kl är 08.16.. mitt huvud goes bang bang bang
och känns lite som att jag lämnat min egen kropp och känner mig bara rent av apatisk. Vill bara gräva mig ett hål i marken och sova mig fram några år.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0