hejda hejda

Igår var en väldigt sorgsen dag. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. Så.. Ja.. Nä skit samma, kommer ingen vart.
 
 
Va därimot även till BVC på 1 1/5 års kontroll med Celwin! Stora killen nu
11.96 Kg
83 cm
 
Och spruta på det. Kan inte säga att det var speciellt populärt.. något av det! Så himla upprörd liten kille, men det gick över bra fort när vi skulle säga hejdå då vinka han som alltid "hejda hejda" och vinkar med fingrarna :)
 
Dåligt med bilder nuförtiden på mina småttingar. Jag orkar inte för då måste båda ta kort dom med och det kan gå rätt dåligt för stackars kameran eller iphonen eller vad man nu tar kort med. Det ska tryckas överallt.. Det räcker med att Gabriel gått och blivit spelmissbrukare på telefonen.. haha! Spelar Hugo hela tiden. Visst förstår att det är kul.. men han är 4, han förstår ju inte när nog är nog och då blir det ett jäkla tjat :P
 
 
Så sköna!!
 
 
M u s i k
PSYCHEDELIC MUSHROOMS INFECTED WITH HALLUCINOGENS

:*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0