Mörbultad!

Igår em och kvällen blev inte riktigt så fantastiskt för min del, iaf inte för min mages del. Den flippa helt å hållet :( kunde inte göra mkt mer än att gå och lägga mig ca kl 19.30, hade varit i säng tidigare om jag inte tvinga in mig själv i duschen först. Suck vad skit det blev av söndagkvällen. Tusen tack till min underbara mamma och Jonas som stannade och tog gjorde det sista med kvällsmat och nattning med ungarna. TUSEN TACK! Guld.
 
Har sovit som en gnu dock. Haft mkt drömmar inatt.. tredje natten drömmarna innehåller samma grej.. eller ja typ. Skit samma, inget jag ändå tänkte förklara här. ^^ Men det känns lite halv..skumt? Tror det är mycket rädsla som ligger i grunden.
 
Mår bättre idag. Magen bubblar och har sig bara :P
Vi har haft en mysig fm ut mot hberg och sen en stund i lekparken innan vi kom hem och domm gjorde mig halvt galna dom små galningarna :P men NU SOVER dom ;) jag sitter med mitt te och myser ner mig å laddar inför när dom vaknar igen xD måste suga all kärkek jag kan få ur dom ändå idag eftersom det är tisdag idag och det betyder ju i vanlig ordning att imorgon är man utan en vecka igen. Synd att jag inte har ngn heltids hobby som man kan gömma sig bakom.
 
 
 
Gabriels fönster :)
 
Från Indiska
 
Fint idag!
 
 
Kärlek & Pussar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0