Mysigt med tända ljus ialla fall

Det finns alltid två sidor av allting. Det här med att kylan har kommit och att det mörkare på kvällar och tidigt på mornarna, så är det ialla fall hur mysigt som helst att kela ner sig i en varmt mjukiströja och filtar och tända massa värme och DOFTLJUS! :) ljus, ljus, man måste ha ljus här i livet ;)
 
Idag åkte jag med in till Marieberg med mina föräldrar och ungarna. Blev iofs en snabb mariebergsvisit, men trevligt ändå. Köpte mig lite ljus och ramar på Ikea, handlade till vår taco & vinkväll imorgon borta i Mörtis och innan hemgång blev det krubb på Max. Ungarna var väl minst intresserade av att äta ialla fall.. ^^
 
<3


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0