Psy för hela slanten

Låter så jävla underbart i öronen. Örongodis. KnOrR :-*
 
 
 
Tvättar idag. Är ju torsdag. Ska ta mig i kragen här nu strax och pejja in lite räkningar, alltid så himla roligt. Vi får ju se vad dagen kan bjuda på. Blev ju inte helt som planerat igår om man säger så. Så hoppas på idag! Men man vet ju hur det kan bli med det. SUCK!
Men vadå, annars har man ju plan b och det funkar faktiskt så himla bra det med. :)
 
Förutom att min mage har bråkat endel med mig senaste dagarna, så mår jag så himla BRA :) fan vad bra det känns. Mycket som ljusnar fast vi går mot mörjare tider, men tycker det är så mysigt om man bortser från regnväder och man behöver ta sig nånstans, haha ^^ men det bryr jag mig inte så speciellt mkt om heller. För livet är för dyrbart för att tänka på såna petitesser.
 
P u S s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0