15 april

Dåligt med bloggande sista tiden märker jag. Vad skönt va :)
 
Ligger i med arbetspraktik och timvik nu också på samma ställe, känns jätte roligt och jag stormtrivs. Det är en riktig vinstlott jag dragit. Länge ville jag in i Social psyk. eller LSS och det blev LSS och det visade sig vara 1000ggr bättre verksamhet och arbetssätt än jag nånsin trott. Its a keeper I tell ya that!
 
Det blev grillat och gott i helgen hemma hos Jonas mamma och pappa. Inte alls så pjåkigt och ännu bättre att vi trotsade vädret för grillat skulle vi ju bara ha. Flintastek firade in våren med. Jo, det börjar faktiskt bli vår för nu regnas snön bort, minusgraderna börjar avlägsna sig mer och mer och det är LJUST länge, känns gött det.
 
 
Blev även ett jobbpass på 9,5 timmar igår och ikväll blir det ett pass igen. Jag är så jäkla nöjd!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0