18 april

Det är rätt mkt därute i vårt kosmos som är i ordning än det var ett tag sen. Inte alls så längesen, det har lagt sig rätt bra, rätt så fint också tycker jag. Praktik och JOBB på samma underbara ställe, det kunde inte bli bättre. Att vi är återförenade som en familj, allt i ett lixom. Det är svårt att förklara hur tacksam man är mot sig själv och universums vägar och regler att det blev såhär igen. Och det ser ljusare ut för endel andra grejer också, inte lika tungt som det hr varit. Jag tackar för det. För 5 månader sen stod jag mitt ute i mitt egna mörkaste helvete och visste varken ut eller in hur jag skulle ta mig därifrån, det var en jäkla mörk tid och en riktigt helvetes svart tid. Så att jag idag kan jämför då och nu, det är nästan fantastiskt hur livet vänder. Är det för sina egna val och slumpen? Eller är det det vi kallar ödet? Står det skrivet nånstans vart vi ska vara och vart vi hamnar? Det spelar ingen roll egentligen. Jag är glad för hur det än är, något har tagit mig hit. Du och jag, jag och ni.
 
Ikväll väntar ett kvällspass på mig. Imorgon väntar en lite mer jobb. Ja, det är rätt chill det som pågår nu. Regnet kom och sköljde bort snön och påskyndar grönskan, gör mig inte alls så mkt att det regnar, för kallt eller stormigt är det inte. Och nu tittutar solen fram, hoppas den är framme en stund till så jag slipper bli blöt ialla fall när jag ska dra iväg. Bullar hade visst nån bakat åt mig idag, haha, kvällen blir nog bra.. tre vikarier.. ^^
 
 
Peace varje dag hela dan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0