24 april

Iväg mot jobbet snart, med en kladdkaka jag gjort som jag ska bjussa på idag.. tydligen.. hoppas den klarar av cykelturen dit bara?
 
Har haft Miriam och lille Wille här oxå på snackis och kaffe. Jag vaknade ju runt 10.30 idag så har väl inte riktigt hunnit med mkt mer. Mamma blev kvar över natten från igår så hon och Celwin var ute när jag kom upp, haha lyx där för en stund! ;)
 
 
Planerar att dra en rysare ikväll. Om Jonas inte springer in och lägger sig. Kan ju alltid försöka hålla han vaken? Skräck är kanske inte hans allra starka sida när det kommer till filmval, men vid det här laget borde han ju vara bra härdad tycker jag? ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0