bittersweet

Den här lördagen har verkligen svishat förbi i solskenet.
Har bl a tvättat, varit ute och matat ankorna med en glad Celwin, ätit grillat med Jonas och Emil som för övrigt har dragit iväg till Örebro på Campus som är hela helgen. Lite bitterhetssmak i munnen av att jag dissa det, ångrar det bittert bittert bittert, men vet en till som satt i samma båt som jag, så Bever och jag kollade på A Haunted House (tredje gången för en annan) medans Leo och Celwin hade playdate. Jag var inte alls pepp eller sugen på Campus som har varit aktuellt lääänge och planen var att jag skulle dit, inviga stampsommar.. men jag får ta igen i skogarna.. förhoppningsvis.. med tanke på att både jag och Jonas jobbar hela sommaren och plus två kids så kan ju bli svårt. Inte som att stampen anpassar sig efter oss ;) handlar om prioriteringar.. jag prioriterar faktiskt skogen än stan.. även om det hade varit guld att dra iväg, men istället blev det hemmakväll och Celwin fick vara uppe lite extra länge idag också och nu sitter jag och tittar på Greys. Och har ett sting med magont i vanlig ordning.
 
Den här raringen hade jag glömt bort. Hade ju passat
ikväll om jag följt med på Campus. Bittersweet..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0