galna tantfester kanske man ska hålla sig borta från

Nä.. fjärde gången jag raderar en text jag tänkt skriva.. Jag struntar i det. Du är inte värd det. Jag kräks på dig. Du är så jävla äcklig.
 
Söndag idag med solsken igen, härligt. Vi får se hur pigg Jonas är, han verkade inte så farligt bakfull efter att ha staplat in vid 03 inatt. Han var faktiskt riktigt tyst till och med.. förutom att något dunsade bra hårt ner i golvet och jag höll på att tappa hjärtat ner till tårna, men annars så ;)
 
Hoppas innerligt för barnens skull just gällande måltidssituationen att strejken inte blir av utan att de kan komma överens. Kl 14 idag ska det bli ngt beslut. Jag har nämligen sms som skickas till mig från Kommunal ang allt detta och senaste nyheterna. Då ändrar jag mittt schema till kväll istället. Jag tänker då inte skicka med kall lunchlåda till dom, det kommer inte mätta och det kommer verkligen inte uppskattas eller hålla i längden. Ritkigt dåliga resurser eller reservplaner för detta och det är en fullkomligt oduglig och ohållbar lösning för våra barn på förskolor och skolor som drabbas. Jag förstår mkt väl syftet, jag jobbar oxå inom kommun för i helvete, men det som gör mig upprörs och stressad är ju barnen som drabbas. Jag hoppas tillräckligt många anmälningar kommit in om detta så det kommer en lösning ifall strejken blir av.
Imorgon är det måndag, då går jag min A-tur och och sen ska jag och Ronja till Synnöve i v-torp på sittning. Sittning kan ni ju undra vad det är för slags sittning :) Ska bli himla spännande, jag ser verligen framimot det!

Tror det kommer bli riktigt nyttigt för mig.
 
 Läs...
 
Rätt till ordentlig mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0