Jämna plågor

My Family
 
Ett tips för er som gillar typisk brittisk humor i komediseriens värld :) jag har tankat hem alla säsonger och plogar rätt så bra genom dom, speciellt nu över påskhelgens gång, jo tack, jag är rätt duktig på att ploga mig genom säsongvis av serier.. Speciellt om det är ngt bra oxå ;)
 
Tisdag idag och för mig är det som måndag, så tur att Jonas skrev i sms förut att det var tisdag, hade väl glömt att hämta upp mitt andra barn på dagis oxå?! Känner mig lite vilsen efter påsken? Haha, nä okej inte så farligt, det har varit lugnt förutom fredagskvällen då vi va iväg och bowla och hade oss, men annars har Jonas flyttat hit sina saker, möbler och lite smått så nu är det som en en förnyad lgnht här hos oss med uppdaterade soffor, soffbord, tvbänk, tv i sovrummet, säng och endel grejer i pojkarnas rum. Känns bra, känns fulländat och som VÅRT på riktigt.
 
Hoppas ryggen håller sig i skick nu när jag ska iväg och jobba kväll, den har ju inte riktigt varit som den ska de senaste två dagarna, helvete vilket knak det åkte på och jag blev orörlig och handikappad. Det där med diskbråck, ja det gäller att inte ha planerat ngt speciellt då bråcket tänkte sig att ge dig ett rejält besök du sent ska glömma.
 
Peace


Kommentarer
Kenneth

Saknar dig i blåbärsskogen, min slaviska drottning

2013-04-02 @ 12:53:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0