torsdagskväll ensam vaken

En torsdagskväll, hemkommen från jobbet med vit choklad som jag köpte på vägen hem, och såklart My Family som går på tvn, rätt great sådär tycker jag allt. Alla pojkar i huset sover så mamma är vaken ensam nu. Ta sig några smygbloss i fönstret och sen oxå krypa ner i sängen då ett jobbpass väntar mig imorgon.
 
Goda bullar idag, ja visst :D
Och även min middag jag hade med mig, hittade den i en av alla frysdiskarna inne på Ica, aldrig sett förr men det var faktiskt ngt helt okej.. stark om inte annat.. är man lite känslig som jag, så funkar en halv burk med creme fraiche att häva ner och blanda runt.. förmodligen kan man säkert ha i lite vad man vill men den är faktiskt god som den är... typ.. om man gillar starkt
 
 
 
PEACE babes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0