då var det gjort :)

Piecring under naveln (den över var inte längre så fin efter två kids...)
och min älskade dermal blev det fixat denna kv'äll. Tack Kenny!
 
Jonas sitter här och tycker att jag ska skriva mer intressantare saker. Han menar alltså att jag ska skriva mer saker om honom. Idag ska jag dela med mig av att han varit iväg och klippt sig och köpt nya skor och ny jacka. Så då vet ni det.. :) puss älskling du du är så söt
 
Nu är de dags att slänga Gabriel i säng. Han har fått varit med både till gymmet och upp till Kenny ikväll. Bland det bästa jag vet är att ha med lilla trollet sådär när det är bara han och jag, vi har alltid så roligt min unge och jag fast han vägrar lyssna typ jämt.. han är söt ändå! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0