Dagens störande moment

Lämna Celwin på dagis, träna med Emmy, hem snabbt, sola, dusch, lunch (laxsmörgås, gudars vad gott), hämta Celwin på dagis, handla, hem, få en släng av huvudvärk, slänga ihop en blåbärspaj, hitta Celwin deckad i vår säng framför Karlsson på taket, fundera på hur resterande dag/kväll kmr att sluta med tanke på den sovande ungen i vår säng... Som för övrigt till min förvåning men ändå en smula glädje inte sovit middag på dagis, så han kanske kunde somna lite snabbare på kvällen utan att springa upp 150 ggr och ta ungefär 1-2 timmar på sig att somna...


DAGENS STÖRANDE MOMENT,
Du. Du är ju en självlysande nolla. Du, det börjar bli pinsamt, ska man börja tycka synd om dig lr ska man bara skita i dig? Tiden här i det närmaste kmr att avgöra. Ganska så synd faktiskt. Är så äcklad av dig just nu så jag nästan blir mörkrädd. Så lägg ner din "jag-är-den-tuffasteochballaste-jävla-person-du-kan-känna" stilen lilla fjolla. DU ÄR INTE HÄFTIG. Ingen tycker det. Tvärtom. Ialla fall vid det här laget, nu är jag trött på dig!

Bara en liten notis menar jag......


Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0