en sån söndag som en söndag ska vara

Pttja, söndan har gått som en söndag borde gå.. gubben har stans baksmälla men har lyckats dölja den rätt bra ändå, lika bra för jag skulle bara vara irriterad på om han låg och åmade sig i soffan och tyckte synd om sig själv, ha! never, skyll dig själv tänker jag. Hade bra mkt tvätt oxå. En tur in till marieberg i hopp om att komma därifrån med nån slags present till min mor som fyller jämt på tisdag, men icke! Första gången nånsin det händer.. kommer därifrån NÄSTAN tomhänt.. en påse från apoteket bara ;P men vi har en plan som får funka faktiskt, så gott det går.
 
 
 
Celwin har fått plaska i sin lilla pool idag med. Ungen är nog den värsta badkrukan jag mött! Och han är 2,5 bast, hallå? Han är bra skum vår lilleman där.. till skillnad från Gabriel  som är rena rama fisken i vattnet. Det tar en stund innan Celwin lixom går i poolen. Sätter sig på kanten och sparkar och plaskar med benen. Doppar sig inte, "kaallt!" hehe. Lille krukan. Men han har ju roligt ändå som tur är. Mamma kastade ju vatten på honom och det fick hon ju äta upp såklart när man låg och solade på filten... ja just det! ;) det var ju skoj tyckte både Celwin och pappa...
 
 
 
En köttgryta och potatis blev det idag, gudars vad husligt.. och jag som var helt hundra på att jag var ledig ett par dagar nu, närru, det var jag inte förrän from torsdag och typ en vecka fram. Men nu i 3 dagar har jag dag-pass, skönt tycker jag :) Endel som kommer tillbaka från semestern nu och det tycker jag är jättekul :)
 
Hämta resten av tvätten och kanske dra på enn film sen.. frågan är Grown Ups 2 eller The Place Beyond the Pines
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0