forma oss lite-dags

God morgon lördag
 
 
 
Man vaknar till.. slår upp ögonen.. hör ungarna vakna och helvilda här ute i vardagsrummet tillsammans med mormor och så inser man att mormor når sin bristningsgräns, till och med HON, efter en viss tid med dom små trollen. Ja. Verkligen helt.. helt.. underbart att veta att det inte bara är en själv.... som gör det.. dagligen.. annars ;) dom små underbara små liven
 
Låter det hemskt? Jag får anta att det är ngt vardagligt för alla mammor med småbarn hemma.. dom barnen som är liiiite mer i taket och liiiiite mindre på golvet... ljudligt och rörligt... ja det är helt underbart med barn. Jämt. Varje dag. Lördag och det betyder ju lördagsgodis. Härligt med socker eller vad säger ni..
 
Nu drar jag och Emmy iväg och formar till oss lite på Forma. :) förhoppningsvis behöver jag inte lägga av efter 5 min utan att magen faktiskt mår bättre idag.. knappt så man vågar äta fast hungern borrar genom.
 
Igårkväll kollade mamma och jag på en svennebanan rulle "Bäst före". Gott råd är att avråda. Skarpt. Suck. Sverige ni är bra sämst på filmmaking! Slår aldrig fel. 1 av 10 filmer man kan titta på. Bortsett från Beck filmerna.. och Späck... "tala i synk förihelvete!!" så förvirrande
 
Ut och andas in lite sensommar luf i lungorna och svettas lite. Gott!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0