fredag

"- Glöm aldrig att vem det än är som skapar kan du välja att avsluta"
 
 
 
Man kan ju lugnt säga att man känner sig handikappad idag. Som alla andra dagar. Ja, senaste två iaf.. hucklar och haltar mig fram här hemma för att jag tycker att kryckorna är på tok för bökiga att ha med att göra i lgnhtn. Så smart är jag sen gnäller jag. Ont och jävligt gör det oxå, vill så gärna gapa och skrika på den som har mage att göra såhär mot mig *host* nåns fel måste det väl vara?!?! Såhär ont kan man ju inte bara få ha.. sorry alla ni inlagda cancerpatienter osv.. inte meningen att trampa ngn på tårna med mitt diskbråck men för egen del alltså......
 
Så lilleman här ska strax iväg till dagis ett par timmar för det får han tydligen.. när man är sjukskriven..det hade jag ingen större koll på förrän Jonas nämde det igår så jag ringde och frågade rektorn och jovars, det får man. Till och med välja lite själv hur man vill ha dom där.
 
Nu måste jag jaga bort Celwin från kryckorna innan han slår ihjäl sig med dom.. dom verkar vara en riktig höjdpunkt.. jag ville ha dom i rosa fast det va visst för mkt begärt ;O
.. Och där kom farfar och hämtade lillskiten. Nu ska jag göra väldigt viktiga saker.. vila
 
 
Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0