ganska glatt

 
 
 
Rätt mörbultad i kroppen, speciellt ryggen efter dagens gympass. Härligt :)
Medans Gabriel fick följa med och nöjd som han är över att spela tv-spel så låg han till slut på golvet och spelade.. alla möjliga ställningar, så hemmastadd gjorde han sig! XBOX is the shiet tydligen. Han är ju tamefan bättre än en annan. Ok, jag är sämst så vem som helst är nog bättre på att spela tv-spel egentligen än mig, men ungen är snart 5 år och han kan det där.. vilket spel som helst, sån nörd.. undra vart dom generna kmr ifrån..*host* höhö
 
 
Gabriel är riktigt duktig på att cykla. Så härligt är det!
Och min fina mamma som tog sig ett glas vitt medans slingorna var i igårkväll.
Vi hade en riktigt trevlig kväll hon och jag.
 
Busigt. Min tok
 
 
Maten väntar. En köttfärslimpa som min man har gjort. Husmanskost! Älskart!
Och en kryssning bokad. Vi blir ett glatt gäng, laddar! :) Det var braaaa längesen nu med riktigt kalas. Det är ju lite födelsedagar där som vi slår ihop och firar. Är det tänkt. Jag hoppas att Ronja kan ta och följa med oxå. Kan nån tänka sig ta hennes jobbhelg den helgen? Nån? Please.. ;)
 
Peace & Love & Light in your heart. Open and take in, understand the calmness
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0