Grattis till min rumpnisse

Skönt att få håret till snyggat. Hon är riktigt duktig. Skäms att jag knappt vet vad hon heter.. Men jag vet att hon är typ 1-2 år yngre än mig :P Det är Issas Frissa uppe vid Grillen på byn. En av dom bästa i hallsberg..
 
 
Då var det lixom bara ett dygn kvar till vår resa till havs! Det var sååå längesen nu så jag jag hoppas att jag inte gått och blivit sjösjuk eller ngt på vägen? Köpt Postafen ifall att.. haha

Det ska bli himla gött och dra iväg. Vårt lilla söta gäng som förmdligen inte kmr vara så söt när kvällen intar sin rätta plats imorgon. :)
 
Mamma och Gabriel gick iväg en promenix bort till Dollarstore idag igen, vi var där igår med Emmy och Elias. Jag fyndade faktiskt litegrann. Bl a en ny dörrmatta, ljus och sånt. Man är ju knappast mindre tacksam för den butiken när det är dags att köpa födelsedagspresent, julklapp osv i sista sekunden. Perfa där! ;) och på tal om födelsedagspresnter, var Ronja här igår och vi firade hennes 25 års dag på ett litet mindre kalasigt sätt men tårta blev det såklart. Blåsa ljus och sång på Gabriels begäran faktiskt. Min Ronja blivit stor tjej, hihihi ;) Tårtan blev a succes!
 
 
JAG dekorerade faktiskt med grädde, vindruvorna, hallon, chokladbokstäverna'.. och ja ni ser ju. Duktig jag är va.. haha, min man är oxå duktig faktiskt som gjorde resten ;) och glutenfri tårtbotten är mkt mkt mkt godare än vanlig. (Egen hemmabakad alltså) Mycket saftigare på ngt sätt. Jag kan lätt rekomendera det. Lite lite lite nyttigare oxå.. höhö.
Grattis till min lilla rumpanissa!! :D
 
 
Frukost
Blåbär, hallon, mango, en klick a-fil..

(Plus en annanaspaj jag lovade Emil redan igår kväll att jag skulle göra göra, fick slå mig själv på fingrarna så det inte fick bli min frukost....)
 
 
 
 
 
Bus å snurr i lekparken en stund efter tacos.mys!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0