ja fyfan....

Har en Bever här som fick sig ett glas vin.. eller två.. glad och nöjd är han i alla fall.. velar fram och tillbaka om han ska hem och fixa med tvätten och köpa godis. Vilka problem grabben har, nästan avundsjuk..
 
Jag kommer bli tokig. Jag känner det redan nu. Sjukskriven en månad. FÅR inte jobba alls. ALLS. Fattar ni.. helt crazy shit, jag vet inte vad jag ska fylla min tid med faktiskt. Hoppas kroppen tillåter att jag kan träna lite i alla fall. Nervsmärta i hela benet som gör att jag vissa stunder inte ens har nån känsel kvar i benet. Myror som knaprar sig runt. Fan vad man ska kunna gnälla, men jag är så bitter nu. Inatt drömde jag att jag var ute och sprang.. haha, hur ofta tror ni det händer.. egentligen.. aldrig..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0