och äran fick..

.. käre farfar (såklart vem annars?) att ta sig an grabbsen inne på City Gross när vi skulle handla. Perfekt. Gick hur bra som helst. Vi flydde skriket när det skreks vilket det gjorde titt som tätt på andra sidan butiken. Men dom har ju bra med resurser för kidsen i den affären så det är ju bra det ändå.. hjälper väl en stund, haha
Vi tog oss såklart förbi MAX på vägen hem. Jag brukar ta Delifreh kyckling målet, men idag insåg jag fan hur äckligt det brödet är.. på tal om inget. Så ni vet.. räta ut det problemet med att dela en lyxshake med Gabriel.. eller ja, jag fick väl vara glad om jag fick lite av den ens.. blåbär, mums!
 
 
 
Imorgon ska Gabriel få vara hemma med sin sjuka mamma som har jätteont i benet, tur att han är stor och nästintill helt självständig. Han får följa med till gymmet oxå om jag kan ta mig iväg, där trivs han vid xboxet såklart. Till skillnad från det andra lilla trollet jag har...
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0