pajdrottningen

Celwin och jag mumsade i oss frukost till sängs imorse.
Ja, det går att äta flytande frukost i sängen utan att det blir
sjö av mjölk och yoggi i hela sängen. Bara halva.
 
 
Vi ska ut å fördriva lite tid och kanske köpa marsansås till äppelpajen. Som jag gjorde idag igen så inte äpplena skulle ligga å bli dåliga. Ja dom var ju redan lite halvtaskiga å va sådär precis över gränsen att man inte kan äta dom. Jo man kan äta dom men inte gott :P då gör man äppelpaj! Har ju fått så mkt beröm att jag är duktig på pajer. Tuuur att det är rena rama raketforskningen att göra en paj... hihi fast ibland kan det inte vara det minsta svårt att misslyckas heller.
Det är samma sak med kladdkaka. Många säger att det är det enklaste som finns att baka. Det eller typ sockerkaka och muffins. Alltså. Har ni inte nångång ätit en väldigt torr socker eller kladdkaka? Eller en riktigt saftig och god kanske med bär i? Sådär gott så det knullar i mun? Ja, då är det nån som är duktig på att baka och har då bakat en riktigt god kaka. Om det är så nånting som är jättlätt att baka eller inte. Man kan fan misslyckas med allt. TILLOCHMED chokladbollar. Det går. Jag lovar. Det går oxå att vara lite mer duktig på det och få till det liiite godare än andra.
Bakning är faktiskt fysik och kemi. Hjärnforskning och utveckling. ;) om man inte har så jättemkt att jämföra med då... hihi.
 
Igår var det huset fullt här i vanlig ordning en sväng. Sen blev det tomt. Sen kom det en Bever och vi poppade popcorn och tittade på Pain and Gain . Rekomenderas starkt. Till en viss typ av grupp av människor som förmodligen tycker den är bättre och roligare än andra tycker. :)
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0