Söndag

Jag är bra stolt över mig själv faktiskt att jag klarade av att träna. Benet domnar jag nästan bort istället för att göra ont efter ett tag så det går ju hur bra som helst ^^ nämen seriöst, det går bra om man är igång egentligen.. men i vissa ställningar tror jag fan att jag ska gå av helt och hållet. Tur att man inte gör det faktiskt.. eller?
 
Fick oväntat besök av mamma oxå så nu sitter hon och Celwin och läser i soffan. Ska fixa fram lite fika.
Och i eftermiddag, lite senare idag ska vi till Jonas föräldrar och busa med valparna!
 
Nu är det inte många dagar kvar till våran lilla tripp. Vilket gäng vi blir.. ja herregud :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0